Перейти к содержимому

Форум города Белая Церковь


Фотография
- - - - -

Выбор нового велосипеда(нужен Ваш совет)


Сообщений в теме: 232

#1 Горожанин

Горожанин

    Участник

  • Пользователь+
  • PipPip
  • 314 сообщений
  • Район:Песчаный
  • Пол:

Отправлено 11 Май 2013 - 13:12

Хочу обзавестись 2-х колесным конём.

Если бюджет ну очень скудный (2-3 тысячи) :no:  на что можно обратить внимание и куда можно сходить посмотреть?


  • 0

#2 kissel

kissel

    Активист Года - 2014

  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPipPip
  • 11 377 сообщений
  • Район:Піонерська
  • Пол:
  • Город:BT

Отправлено 11 Май 2013 - 14:04

Не такий вже й скудний бюджет, насправді, особливо, якщо брати до уваги б/в велосипеди - за такі гроші можна знайти толковий варіант, а якщо пощастить - навіть велик середнього класу в безпроблемному стані. Де шукати - slando.ua, велокиев, харьков турист. В БЦ б/в велики продають в павільйоні поблизу школи №9. На що дивитися при покупці - знає гугл, думаю, тут теж народ чимало може порадити. Зрозуміло, при покупці б/в варто відразу зробити повне ТО, тож це слід також брати до уваги при плануванні витрат. 

 

 

 

Якщо ж брати до уваги лише нові велики, то ІМНО варто дивитися лише апарати нормальних брендів. Ardis та його "брати" можуть підкупляти плюшками накшалт дискових гальм і т.д., але на задоволення від користування велосипедом це має значно менший вплив, ніж рама. Саме тому навіть самий бюджетний в лінійці Giant/KHS/і т.д. буде помітно легший в ходу, чим, скажімо, Команч (не кажучи про Оушени/Ардіси/Ашани/Азимути) з аналогічним обвісом.

 

У наймолодших в лінійці велосипедів навіть іменитих брендів є потенційні слабкі місця. Зазвичай, комплектуючі використовуються найбюджтеніші (каретка, система, касета, ланцюг, втулки, обода, гума, перемикачі тощо), які можуть довго і не послужити. Це не ставить їх на один щабель з "ашанами" (у яких з цим ситуація ще гірша), але така ситуація існує. 

 

Для початку ж важливо визначитися з наступним:

1) розмір рами (залежить від Вашого зросту та п.2)

2) Тип велосипеда (цебто для чого буде в основному використовуватися - дорожне покриття, манера їзди тощо)


Сообщение отредактировал kissel: 11 Май 2013 - 14:19

  • 2
Крім цього, я вважаю, що Карфаген "русского мира" має бути зруйнований

#3 Горожанин

Горожанин

    Участник

  • Автор Темы
  • Пользователь+
  • PipPip
  • 314 сообщений
  • Район:Песчаный
  • Пол:

Отправлено 11 Май 2013 - 14:44

Хороші поради дякую


  • 0

#4 ECHO

ECHO

    Прописанный

  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2 452 сообщений
  • Район:Вокзальная
  • Пол:
  • Город:Біла Церква

Отправлено 11 Май 2013 - 14:45

Являюсь владельцем так называемого Ашана,сказать чтоб испытывал трудности в ходу,не скажу. Рама весит 16кг под горы еду такие же что и дороже велосипеды.В начале думал продать и купить чтото дороже,но понял что рама вполне устраивает,сейчас просто модернизирую по чуть чуть. Все проблемы что были связаны с падениями. С велосипедами до 1500грн. согласен. А бы шо. В моем стояло хоть и бюджетные но брендовые обвесы. За 3000км поменял вилку которая ходила без единого ТО. Все остальное моя вина,перекидка,звезды. Ездил и на более дорогих,особой разницы не ощутил. За исключением тех что стоят за десятку тыс. мое мнение что в ценовой категории до 3000 особой разницы нет,известный бренд или нет если брать новые велосипеды.
  • 0
Каждый велосипедист вам скажет, что шея,это вынос мозга.

#5 Горожанин

Горожанин

    Участник

  • Автор Темы
  • Пользователь+
  • PipPip
  • 314 сообщений
  • Район:Песчаный
  • Пол:

Отправлено 11 Май 2013 - 14:46

Не такий вже й скудний бюджет, насправді, особливо, якщо брати до уваги б/в велосипеди - за такі гроші можна знайти толковий варіант, а якщо пощастить - навіть велик середнього класу в безпроблемному стані. Де шукати - slando.ua, велокиев, харьков турист. В БЦ б/в велики продають в павільйоні поблизу школи №9. На що дивитися при покупці - знає гугл, думаю, тут теж народ чимало може порадити. Зрозуміло, при покупці б/в варто відразу зробити повне ТО, тож це слід також брати до уваги при плануванні витрат. 

 

 

 

Якщо ж брати до уваги лише нові велики, то ІМНО варто дивитися лише апарати нормальних брендів. Ardis та його "брати" можуть підкупляти плюшками накшалт дискових гальм і т.д., але на задоволення від користування велосипедом це має значно менший вплив, ніж рама. Саме тому навіть самий бюджетний в лінійці Giant/KHS/і т.д. буде помітно легший в ходу, чим, скажімо, Команч (не кажучи про Оушени/Ардіси/Ашани/Азимути) з аналогічним обвісом.

 

У наймолодших в лінійці велосипедів навіть іменитих брендів є потенційні слабкі місця. Зазвичай, комплектуючі використовуються найбюджтеніші (каретка, система, касета, ланцюг, втулки, обода, гума, перемикачі тощо), які можуть довго і не послужити. Це не ставить їх на один щабель з "ашанами" (у яких з цим ситуація ще гірша), але така ситуація існує. 

 

Для початку ж важливо визначитися з наступним:

1) розмір рами (залежить від Вашого зросту та п.2)

2) Тип велосипеда (цебто для чого буде в основному використовуватися - дорожне покриття, манера їзди тощо)

Ріст 182см, а велосипед потрібен для їзди по місту та по вихідним прокататись за місто по асфальтованому покриттю,але зважаючи на наші дороги сам не знаю який краще)))


  • 0

#6 kissel

kissel

    Активист Года - 2014

  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPipPip
  • 11 377 сообщений
  • Район:Піонерська
  • Пол:
  • Город:BT

Отправлено 11 Май 2013 - 14:47

ЕСНО, 16кг - то може весь велосипед? :) Для рами забагато, хіба що чугунієва вона ) 
А для того, щоб відчути ту саму різницю, то треба не з гіршого на кращий пересідати, а поїздити вдосталь на кращому (так, щоб хоч трохи звикнути - ну, скажімо, тиждень), а потім пересісти на гірший. 

 

 

Горожанин, якщо переважно для міста - гляньте гібриди (28" колеса, щось середнє між дорожним велосипедом та МТБ), це з мого власного досвіду. Ростовка Вам потрібна, напевне, 20-21" (L), але краще пробувати конкретний байк самому. Погугліть на предмет stand-over ("стендовер велосипеда"). Щойно глянув так, для інтересу, сландо - в такий бюджет можна вписатися з нормальним "німцем" (Bulls, наприклад - дуже толковий бренд, але маловідомий у нас, тому ціни демократичні).


Сообщение отредактировал kissel: 11 Май 2013 - 14:55

  • 0
Крім цього, я вважаю, що Карфаген "русского мира" має бути зруйнований

#7 andreysum

andreysum

    Участник

  • Пользователь+
  • PipPip
  • 135 сообщений
  • Район:Таращанский масив
  • Пол:

Отправлено 11 Май 2013 - 14:59

Возможно ли ребенку на рост 1,3 м брать велосипед на вырост с 26" колесами, или все-же смотреть подростковые велосипеды?


  • 0
Изображение

#8 kissel

kissel

    Активист Года - 2014

  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPipPip
  • 11 377 сообщений
  • Район:Піонерська
  • Пол:
  • Город:BT

Отправлено 11 Май 2013 - 15:07

Краще дивіться 24—дюймові велики. 26 буде надто громіздкий для дитини.
  • 1
Крім цього, я вважаю, що Карфаген "русского мира" має бути зруйнований

#9 ECHO

ECHO

    Прописанный

  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2 452 сообщений
  • Район:Вокзальная
  • Пол:
  • Город:Біла Церква

Отправлено 11 Май 2013 - 15:37

ЕСНО, 16кг - то може весь велосипед? :) Для рами забагато, хіба що чугунієва вона )
А для того, щоб відчути ту саму різницю, то треба не з гіршого на кращий пересідати, а поїздити вдосталь на кращому (так, щоб хоч трохи звикнути - ну, скажімо, тиждень), а потім пересісти на гірший.


Горожанин, якщо переважно для міста - гляньте гібриди (28" колеса, щось середнє між дорожним велосипедом та МТБ), це з мого власного досвіду. Ростовка Вам потрібна, напевне, 20-21" (L), але краще пробувати конкретний байк самому. Погугліть на предмет stand-over ("стендовер велосипеда"). Щойно глянув так, для інтересу, сландо - в такий бюджет можна вписатися з нормальним "німцем" (Bulls, наприклад - дуже толковий бренд, але маловідомий у нас, тому ціни демократичні).

Да.ошибся немного, рама Рама: " Ал 6061
Вес: 14 к

Краще дивіться 24—дюймові велики. 26 буде надто громіздкий для дитини.

Это точно,недавно наблюдал на стандарте как семья ехала отдыхать,ребенок на 26 колесах с виду испытывал больше мучения чем удовольствие от катания.
  • 0
Каждый велосипедист вам скажет, что шея,это вынос мозга.

#10 Witoljd

Witoljd

    Друг семьи

  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPip
  • 1 102 сообщений
  • Район:Центр - Заріччя - Фурси
  • Пол:
  • Город:Заріччя

Отправлено 11 Май 2013 - 17:09

Ріст 182см, а велосипед потрібен для їзди по місту та по вихідним прокататись за місто по асфальтованому покриттю,але зважаючи на наші дороги сам не знаю який краще)))

У мене зріст 183 катаюсь на 19" рамі, якраз для мене. Колеса 28" - проходть скрізь. Я на ньому увелопоходи катаюсь. На асфальні дає фору МТБ, а на складному грунті трохи відстає.


  • 0

#11 Demas

Demas

    Прописанный

  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 525 сообщений
  • Пол:

Отправлено 11 Май 2013 - 18:06

А ще було б добре дочекатись зими (можна і грошей зібрати) і моніторити велосайти, часто можна знайти дуже цікаві за привабливими цінами, або зарубіжні сайти - там теж взимку дуже суттєві знижки http://www.chainreac...46&SortBy=Price . Краще не поспішати і не купувати що попало.

Відносно пристойні велосипеди починаються з 4000грн.

Варіанти:

1. Взяти кредитну картку - якщо велосипед дійсно потрібен якісний і терміново.

2. Накопити-дочекатись зими - якщо потрібен якісний, але жити без нього можна. Все-таки завжди приємніше купити нове.

3. Якщо треба економити гроші. Якщо велосипед потрібен лише, щоб переміститись з точки А в точку Б на невеликі відстані (на роботу, в магазин, на рибалку), без потреби в спортивному катанні і без вимог до швидкості. Якщо пробіг до 1000км за місяць не планується. Цілком можна купувати вітчизняний (краще Comanche), майже все що на базарі просто з алюмінієвою рамою і заднім перемикачем серії не tourney, а вище. В інтернеті читав про поїздки деяких велотуристів від Києва до Криму на Ардісах.


Сообщение отредактировал Demas: 11 Май 2013 - 18:08

  • 0

#12 Горожанин

Горожанин

    Участник

  • Автор Темы
  • Пользователь+
  • PipPip
  • 314 сообщений
  • Район:Песчаный
  • Пол:

Отправлено 11 Май 2013 - 21:50

Помогите опознать  

 

 


  • 0

#13 kissel

kissel

    Активист Года - 2014

  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPipPip
  • 11 377 сообщений
  • Район:Піонерська
  • Пол:
  • Город:BT

Отправлено 11 Май 2013 - 21:54

нічого путнього з нього, на жаль, не вийде. 


  • 0
Крім цього, я вважаю, що Карфаген "русского мира" має бути зруйнований

#14 Горожанин

Горожанин

    Участник

  • Автор Темы
  • Пользователь+
  • PipPip
  • 314 сообщений
  • Район:Песчаный
  • Пол:

Отправлено 11 Май 2013 - 21:57

а скажіть чому?


  • 0

#15 Darsitaros

Darsitaros

    Участник

  • Заблокированные
  • PipPip
  • 428 сообщений

Отправлено 11 Май 2013 - 22:03

Бери электровелосипед) За 3000 грн можно найти очень даже крутой вариант с электродвижком на 1 киловат. Ехать он будет километров 50-60 спокойно)

Я вот хочу себе такой купить, но вот денег пока нету( Думаю свой продать настоящий японец, Комда, у нас таких нету.


  • 0

#16 Горожанин

Горожанин

    Участник

  • Автор Темы
  • Пользователь+
  • PipPip
  • 314 сообщений
  • Район:Песчаный
  • Пол:

Отправлено 11 Май 2013 - 22:08

Я по старинке,ножками ножками


  • 0

#17 kissel

kissel

    Активист Года - 2014

  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPipPip
  • 11 377 сообщений
  • Район:Піонерська
  • Пол:
  • Город:BT

Отправлено 11 Май 2013 - 22:11

Їздити можна і на цьому що є - в булочну, наприклад, чи на короткі відстані, але модифікувати його так, щоб він став схожий на нормальний велосипед - навряд чи вдасться.


  • 0
Крім цього, я вважаю, що Карфаген "русского мира" має бути зруйнований

#18 ECHO

ECHO

    Прописанный

  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2 452 сообщений
  • Район:Вокзальная
  • Пол:
  • Город:Біла Церква

Отправлено 11 Май 2013 - 22:18

Помогите опознать  
 

 

На крашеный Ардис похож, или ворованный или получил он хорошо в свое время. Новый такой около 1300грн. стоит.
  • 0
Каждый велосипедист вам скажет, что шея,это вынос мозга.

#19 Demas

Demas

    Прописанный

  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 525 сообщений
  • Пол:

Отправлено 11 Май 2013 - 22:19

На рулі напис Azimut - типовий вітчизняно-китайський ашанбайк.
Вигаданий базарниками неіснуючий тип "комфортний велосипед", а в
результаті ні те ні те. 

 

Велосипеди з двома амортизаторами призначені для екстремально гірської їзди, де неважлива
втрата швидкості через наявність заднього аморту, в той же час надійність рами, якість амортизатора, якість і надійність вилки - не дай Боже на цьому екстремалити . Гальма вібрейки теж не для гір. Для неекстремальної їзди по дорогам цей велосипед надто важкий, заднім амортизатором гаситься швидкість, а вилка такого рівня ніякі нерівності не відпрацює, але важить немало.

Не видно який задній перемикач.

Як уже сказано, в магазин доїхати можна, а більше - це не велосипед.

 

В інтернеті можна знайти дуже недорого старі, але дуже непогані велики з Європи - німецькі і ін., якщо вже до такого дійшли.

 

Наприклад

http://aukro.ua/velo...3211070578.html

http://aukro.ua/velo...3240333322.html

http://aukro.ua/velo...3216216600.html

http://aukro.ua/velo...3216605378.html

http://aukro.ua/velo...3216465066.html


Сообщение отредактировал Demas: 11 Май 2013 - 22:36

  • 0

#20 Горожанин

Горожанин

    Участник

  • Автор Темы
  • Пользователь+
  • PipPip
  • 314 сообщений
  • Район:Песчаный
  • Пол:

Отправлено 11 Май 2013 - 22:19

Предположительно это что то с Азимутов


  • 0




Количество пользователей, читающих эту тему: 0

0 пользователей, 0 гостей, 0 анонимных