Перейти к содержимому

Форум города Белая Церковь


Фотография
- - - - -

Подскажите какой велосипед выбрать


  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 141

#41 kissel

kissel

    Активист Года - 2014

  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPipPip
  • 12 083 сообщений
  • Район:Піонерська
  • Пол:
  • Город:BT

Отправлено 05 Май 2012 - 22:36

Розкажеш про враження.
Я теж зараз в роздумах: хардтейли 26" чи 29" - чи знову гібрид (надибав одуренний Stevens на Alfine - тепер собі місця не знайду :))
  • 0

Воюю синенькими підписами и вішаю на себе нові удавані заслуги. ЬІ.  :lol2: 


#42 colin

colin

    Участник

  • Пользователь+
  • PipPip
  • 231 сообщений
  • Район:Park
  • Пол:

Отправлено 05 Май 2012 - 23:08

Не, карбон я нехочу, боюсь что я его розобью. Выбор оставил на етих двух, а определиться не могу, завтра покатаюсь на найнере, может чето прояснится.

та нічого там не поб"ється, влітав вилкою (карбонова) вночі в яму, що аж руль провернувся в виносі- норма. Почитай відгуки "бешаного бантіка", що був в нас на змаганнях, він якраз на карбокелісі їздить.
  • 0

#43 RUSUA

RUSUA

    Писатель

  • Пользователь+
  • PipPipPipPip
  • 789 сообщений
  • Район:Леван
  • Пол:

Отправлено 05 Май 2012 - 23:12

та нічого там не поб"ється, влітав вилкою (карбонова) вночі в яму, що аж руль провернувся в виносі- норма. Почитай відгуки "бешаного бантіка", що був в нас на змаганнях, він якраз на карбокелісі їздить.

Да то что карбон такое держит я знаю, карбон боится боковых ударов, я больше буду боятся при транспортировке в поезде, машине и т.д.
  • 0
Velotraffik.com - первый масштабный велосипедный проект в Украине!

#44 colin

colin

    Участник

  • Пользователь+
  • PipPip
  • 231 сообщений
  • Район:Park
  • Пол:

Отправлено 05 Май 2012 - 23:22

Да то что карбон такое держит я знаю, карбон боится боковых ударов, я больше буду боятся при транспортировке в поезде, машине и т.д.

да, есть такое дело
  • 0

#45 Demas

Demas

    Прописанный

  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6 575 сообщений
  • Пол:

Отправлено 06 Май 2012 - 07:54

А на 29" не втрачатьєся маневреність? Наприклад, зробити різкий поворот на вузенькій стежці в обмеженому просторі. Я пробував на Україні і здається складніше, ніж на 26".
  • 0

#46 Witoljd

Witoljd

    Друг семьи

  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPip
  • 1 102 сообщений
  • Район:Центр - Заріччя - Фурси
  • Пол:
  • Город:Заріччя

Отправлено 06 Май 2012 - 08:29

А на 29" не втрачатьєся маневреність? Наприклад, зробити різкий поворот на вузенькій стежці в обмеженому просторі. Я пробував на Україні і здається складніше, ніж на 26".

Так і є.
  • 0

#47 RUSUA

RUSUA

    Писатель

  • Пользователь+
  • PipPipPipPip
  • 789 сообщений
  • Район:Леван
  • Пол:

Отправлено 06 Май 2012 - 10:51

Найнер отпадает, его уже продали, да и сами продавци магазина не советуют его, теперь остается вопрос хардтейл или двухподвес?

Сообщение отредактировал Ruslan87: 06 Май 2012 - 10:53

  • 0
Velotraffik.com - первый масштабный велосипедный проект в Украине!

#48 kissel

kissel

    Активист Года - 2014

  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPipPip
  • 12 083 сообщений
  • Район:Піонерська
  • Пол:
  • Город:BT

Отправлено 06 Май 2012 - 11:54

А на 29" не втрачатьєся маневреність? Наприклад, зробити різкий поворот на вузенькій стежці в обмеженому просторі. Я пробував на Україні і здається складніше, ніж на 26".

"Україна" всеодно рулить :-D

На американських форумах більше говорять якраз про кращу маневреність і керованість на бездоріжжі. Десь траплялася на очі стаття Г.Фішера з цього приводу - як знайду, то кину посилання. Крім цього, найнерські рами забезпечують кращу посадку людям з високим зростом, чим такі ж за розміром МТВшні рами. Хоча, по логіці, якщо буд гіпотетичне погіршення в маневреності на різкому повороті на вузенькій стежці в обмеженому просторі, то помітна перевага в прохідності і швидкості + краща посадка з запасом те погіршення компенсують.

Також комусь, можливо, допоможе знати перевагу великих коліс на піску - 29" гума краще тримає дорогу, чим 26" більшого профілю.
  • 0

Воюю синенькими підписами и вішаю на себе нові удавані заслуги. ЬІ.  :lol2: 


#49 colin

colin

    Участник

  • Пользователь+
  • PipPip
  • 231 сообщений
  • Район:Park
  • Пол:

Отправлено 06 Май 2012 - 12:17

В більшого колеса більша "плавность хода". Наприклад, 28" не так "ковбасить" на де-яких нерівностях асфальту, як 26".
  • 0

#50 kissel

kissel

    Активист Года - 2014

  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPipPip
  • 12 083 сообщений
  • Район:Піонерська
  • Пол:
  • Город:BT

Отправлено 06 Май 2012 - 12:49

В більшого колеса більша "плавность хода". Наприклад, 28" не так "ковбасить" на де-яких нерівностях асфальту, як 26".

За рахунок більшого діаметру. На бездоріжжі, як кажуть очевидці, перевага ще більша.
P.S. А в нашій велогромаді є найнеристи? Хотілося б спробувати, як то кажуть, 5тою точкою :)
  • 0

Воюю синенькими підписами и вішаю на себе нові удавані заслуги. ЬІ.  :lol2: 


#51 kissel

kissel

    Активист Года - 2014

  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPipPip
  • 12 083 сообщений
  • Район:Піонерська
  • Пол:
  • Город:BT

Отправлено 30 Июнь 2012 - 21:25

Підійму-но я тему :)

Сьогодні мав чудову нагоду спробувати найнер на геріфішерівській рамі G2 (Trek Mamba).
Річ дефіцитна, приятель придбав вЗемлячці, каже, що в черзі кілька тижнів чекав.
http://www.trekbikes...port/mamba_2012
Стокові компоненти скромні (власник відразу міняв систему, кермо, винос і ще по дріб"язку). Вилка - пружина+масло, в роботі непогана.
Тепер враження:
- велосипед накатистий, але водночас почуваєшся як на тракторі. база довга, це благотворно впливає на комфортність їзди
- якихось серйозних проблем з маневреністю я не помітив (справедливості ради, востаннє на 26" МТВ прокатався більше місяця тому). Порівняти лоб-в-лоб з 26ером такого ж класу не було можливості.
- не зважаючи на габаритність, не важкий (на вскидку - десь в районі 14кг при ростовці 21", але в стоку буде трохи більше)
- дрібні перепони на шляху долаються, як на "Волзі" - майже непомітно - за рахунок великого діаметру коліс.
- власник стверджує, що на довгих дистанціях втомлюється значно менше, чим на 26" хардтейлі - частково заслуга рами, але й крутити педалі менше доводиться
- стосовно ростовки. При зрості 185 рама 21" мені завелика, сантиметрів 5 зайвих - але, думаю, це індивідуально, хоча гібрид у мене 22", і стендовер ідеальний. Різноманітні калькулятори ростовки всі як один мені пропонують 21" - і це змушує задуматися на предмет їх правдивості :)
Коротше кажучи, наосліп я б не радив купувати - як мінімум сходити в магазин і помірятися. А в усьому іншому - агрегат, достойний панегириків.

Сообщение отредактировал kissel: 30 Июнь 2012 - 21:25

  • 1

Воюю синенькими підписами и вішаю на себе нові удавані заслуги. ЬІ.  :lol2: 


#52 RUSUA

RUSUA

    Писатель

  • Пользователь+
  • PipPipPipPip
  • 789 сообщений
  • Район:Леван
  • Пол:

Отправлено 04 Июль 2012 - 15:04

Підійму-но я тему :)

Сьогодні мав чудову нагоду спробувати найнер на геріфішерівській рамі G2 (Trek Mamba).
Річ дефіцитна, приятель придбав вЗемлячці, каже, що в черзі кілька тижнів чекав.
http://www.trekbikes...port/mamba_2012
Стокові компоненти скромні (власник відразу міняв систему, кермо, винос і ще по дріб"язку). Вилка - пружина+масло, в роботі непогана.
Тепер враження:
- велосипед накатистий, але водночас почуваєшся як на тракторі. база довга, це благотворно впливає на комфортність їзди
- якихось серйозних проблем з маневреністю я не помітив (справедливості ради, востаннє на 26" МТВ прокатався більше місяця тому). Порівняти лоб-в-лоб з 26ером такого ж класу не було можливості.
- не зважаючи на габаритність, не важкий (на вскидку - десь в районі 14кг при ростовці 21", але в стоку буде трохи більше)
- дрібні перепони на шляху долаються, як на "Волзі" - майже непомітно - за рахунок великого діаметру коліс.
- власник стверджує, що на довгих дистанціях втомлюється значно менше, чим на 26" хардтейлі - частково заслуга рами, але й крутити педалі менше доводиться
- стосовно ростовки. При зрості 185 рама 21" мені завелика, сантиметрів 5 зайвих - але, думаю, це індивідуально, хоча гібрид у мене 22", і стендовер ідеальний. Різноманітні калькулятори ростовки всі як один мені пропонують 21" - і це змушує задуматися на предмет їх правдивості :)
Коротше кажучи, наосліп я б не радив купувати - як мінімум сходити в магазин і помірятися. А в усьому іншому - агрегат, достойний панегириків.

На гонке в Боярке выпал случай покататься на *найнере*, и я пришел к выводу что у найнера всеже больше плюсов, на розгон идет нормально, маневреность тоже отличная, скорость и проходимость несравнимы! Траса в Боярке *Узкоколейка*, технически сложная, очень много крутых и резких поворотов, *найнер* прошел ее без проблем. :yes:
  • 1
Velotraffik.com - первый масштабный велосипедный проект в Украине!

#53 kissel

kissel

    Активист Года - 2014

  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPipPip
  • 12 083 сообщений
  • Район:Піонерська
  • Пол:
  • Город:BT

Отправлено 04 Июль 2012 - 15:17

На гонке в Боярке выпал случай покататься на *найнере*, и я пришел к выводу что у найнера всеже больше плюсов, на розгон идет нормально, маневреность тоже отличная, скорость и проходимость несравнимы! Траса в Боярке *Узкоколейка*, технически сложная, очень много крутых и резких поворотов, *найнер* прошел ее без проблем. :yes:

Таки Г.Фішер виявився правий :)
А у мене, дякуючи йому, чергові муки вибору: гібрид-недошосер (цебто шосейник, але з цивільним кермом і 3-ною системою), чи найнер. В першому приваблює неймовірна перевага на асфальті, оскільки все-таки 80% саме на ньому доводиться крутити педалі. Другий підкуплює універсальністю. Хотілося б два відразу, але не варіант.
  • 0

Воюю синенькими підписами и вішаю на себе нові удавані заслуги. ЬІ.  :lol2: 


#54 colin

colin

    Участник

  • Пользователь+
  • PipPip
  • 231 сообщений
  • Район:Park
  • Пол:

Отправлено 04 Июль 2012 - 15:27

Таки Г.Фішер виявився правий :) А у мене, дякуючи йому, чергові муки вибору: гібрид-недошосер (цебто шосейник, але з цивільним кермом і 3-ною системою), чи найнер. В першому приваблює неймовірна перевага на асфальті, оскільки все-таки 80% саме на ньому доводиться крутити педалі. Другий підкуплює універсальністю. Хотілося б два відразу, але не варіант.

В тебе ж гібрид є, чи вже був?
  • 0

#55 Demas

Demas

    Прописанный

  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6 575 сообщений
  • Пол:

Отправлено 04 Июль 2012 - 19:45

Таки Г.Фішер виявився правий :)
А у мене, дякуючи йому, чергові муки вибору: гібрид-недошосер (цебто шосейник, але з цивільним кермом і 3-ною системою), чи найнер. В першому приваблює неймовірна перевага на асфальті, оскільки все-таки 80% саме на ньому доводиться крутити педалі. Другий підкуплює універсальністю. Хотілося б два відразу, але не варіант.

"Золоті черевики муляють, а гаманець затісний для 50-ток..." з серіалу Друзі. Жартую :-D
  • 0

#56 kissel

kissel

    Активист Года - 2014

  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPipPip
  • 12 083 сообщений
  • Район:Піонерська
  • Пол:
  • Город:BT

Отправлено 04 Июль 2012 - 23:12

Гібрид-то є, і гроші кишеню не муляють, але хочеться щось змінити. Дивився 9-кілограмові недошосери - очей не відвести :) А тут ще цей найнер :hm:
  • 0

Воюю синенькими підписами и вішаю на себе нові удавані заслуги. ЬІ.  :lol2: 


#57 kredovs

kredovs

    Участник

  • Пользователь+
  • PipPip
  • 389 сообщений
  • Район:TARMAS
  • Пол:
  • Город:Белая Церковь

Отправлено 10 Июль 2012 - 14:33

Вопрос к знающим людям, стою перед выбором покупки нового вела , так как это будет мой первый нормальный вел прошу помочь с этим
Вот варианты из которых я и хочу выбрать
1. KHS Alite 350`12 http://velooptom.com...lite-35012.aspx
2. Trek-2012 3700 Disc http://velosiped.com...00-disc-zelenyj
3. Kellys VIPER 5.0 http://www.kellys.co...%C1%E5%EB%FB%E9
4. Kellys VIPER 6.0 http://www.kellys.co...%C1%E5%EB%FB%E9
Скажем так больше радует глаз Kellys да и есть ли существенная разница между 5,0 и 6,0 .
Но какой из всех вариантов лучше в соотношении цена - качество-комплектация ?

Сообщение отредактировал kredovs: 10 Июль 2012 - 16:44

  • 0

#58 Demas

Demas

    Прописанный

  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6 575 сообщений
  • Пол:

Отправлено 10 Июль 2012 - 17:16

Між 5.0 і 6.0 різниця - задній перемикач. І як на мене Віпер 6.0 тут найкращий. У мене кхс 350 2011 - він суттєво слабший по комплектації.
  • 0

#59 Pat

Pat

    Прописанный

  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2 015 сообщений
  • Район:DNS
  • Пол:

Отправлено 10 Июль 2012 - 22:13

в мене 4.0. різниця з 5.0 - у гальмах. Задумайтесь, чи треба Вам дискові гальма насправді, і чи треба Вам їх найдешевший варіант. В цьому аспекті 4.0 навіть перспективніше п'ятого. Ну, а своїм я задоволений повністю.
  • 0

Iqisg.gif

banner_sychi.png


#60 ECHO

ECHO

    Прописанный

  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2 460 сообщений
  • Район:Вокзальная
  • Пол:
  • Город:Біла Церква

Отправлено 11 Июль 2012 - 11:11

в мене 4.0. різниця з 5.0 - у гальмах. Задумайтесь, чи треба Вам дискові гальма насправді, і чи треба Вам їх найдешевший варіант. В цьому аспекті 4.0 навіть перспективніше п'ятого. Ну, а своїм я задоволений повністю.

У меня на байке дешевый вариант дисковых тормозов Tektro за 2300 км не одного нарекания и настройки работают на ура в любых условиях.
  • 0
Каждый велосипедист вам скажет, что шея,это вынос мозга.




Количество пользователей, читающих эту тему: 0

0 пользователей, 0 гостей, 0 анонимных