Перейти к содержимому

Форум города Белая Церковь


Фотография
* * * * - 2 Голосов

Для города закупят новые троллейбусы


Сообщений в теме: 1333

#21 Dastin

Dastin

    Прописанный

  • Автор Темы
  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2 552 сообщений
  • Район:Піщаний
  • Пол:
  • Город:Біла Церква

Отправлено 12 Август 2011 - 18:42

Вроде бы будут брать такиеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение[/url]
  • 0

#22 Dastin

Dastin

    Прописанный

  • Автор Темы
  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2 552 сообщений
  • Район:Піщаний
  • Пол:
  • Город:Біла Церква

Отправлено 12 Август 2011 - 19:24

Обкатка 03.08.11.пр-кт Князя ВладимираИзображение
  • 0

#23 Raiden

Raiden

    Новичок

  • Новичок
  • Pip
  • 18 сообщений
  • Пол:

Отправлено 12 Август 2011 - 20:45

Вроде бы будут брать такие

Ви знаєте, якщо такі прийдуть машини, то 22-м точно капець!!!! Я від щирого серця цього бажаю!!!
І взагалі усіх прошу підтримати наше міське підприємство і почати (нехай і лише у вільний час) користуватися електротранспортом

!
Предупреждение:
Чрезмерное цитирование. Исправлено.

  • 0

#24 Latifa

Latifa

    Участник

  • Новичок
  • PipPip
  • 336 сообщений
  • Пол:
  • Город:БЦ

Отправлено 12 Август 2011 - 22:19

Улыбает, что с приходом троллейбусов ожидается гибель 22-го маршрута:nea:
Ничего, что он едет в Гайок, в отличии от троллейбуса - это раз. Во-вторых, чтобы убить 22-й, нужно сделать такой же интервал движения, а то троллейбусы вычисляются не по графику, а по дергающимся проводам. Вообщем, поживём - увидим :rolleyes:
Красиво так на фото в троллейбусах будет, жаль только, что вся эта красота быстро слезет, на велюровые кресла будут садиться обоссаные бомжи, которых никто не выгоняет из троллейбусов. Потому у нас в городе этот вид транспорта и называется "бомжевозка".
  • 0
Изображение

#25 Eгор

Eгор

    Прописанный

  • Пользователь-
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2 857 сообщений
  • Пол:
  • Город:White Church

Отправлено 20 Август 2011 - 12:32

по поводу МАЗов, это ОБС или проверенная информация?

Сообщение отредактировал Egor32: 20 Август 2011 - 12:53

  • 0

Борітеся - Поборете


#26 Dastin

Dastin

    Прописанный

  • Автор Темы
  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2 552 сообщений
  • Район:Піщаний
  • Пол:
  • Город:Біла Церква

Отправлено 20 Август 2011 - 18:50

Вероятность 80% :rolleyes:
  • 0

#27 Dastin

Dastin

    Прописанный

  • Автор Темы
  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2 552 сообщений
  • Район:Піщаний
  • Пол:
  • Город:Біла Церква

Отправлено 23 Август 2011 - 15:29

Антимонопольний Комитет Украини

РІШЕННЯ

Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, ознайомившись зі скаргою дочірнього підприємства "Автоскладальний завод № 1" публічного акціонерного товариства "Автомобільна Компанія "Богдан Моторс" (надалі – Скаржник) від 16.08.2011 № 713/01-23 (зареєстрованою в Комітеті 17 серпня 2011 року за № 8-20/1150-ДЗ) (надалі – Скарга) щодо порушення комунальним підприємством Білоцерківської міськради "Тролейбусне управління" Київської області (надалі – Замовник) порядку проведення процедури закупівлі – "автобуси та тролейбуси (тролейбуси – 6 од.)" за державні кошти [оголошення № 125796, опубліковане в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 20 липня 2011 року № 86/3 (532/3)] (надалі – Процедура закупівлі),

ВСТАНОВИЛА:

Скаргу подано з дотриманням вимог частини першої статті 18 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (надалі – Закон) та внесено плату за подання цієї Скарги відповідно до Закону (платіжне доручення від 16 серпня 2011 року № 3017).

Скаржник повідомляє про встановлення Замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів та просить призупинити Процедуру закупівлі і зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до документації конкурсних торгів.

Наведеної інформації в Скарзі та доданих до неї матеріалах недостатньо для прийняття рішення про встановлення або відсутність порушення Процедури закупівлі.

Для з'ясування обставин, викладених у Скарзі, та прийняття рішення необхідно отримати додаткову інформацію, документи та матеріали, що стосуються проведення Замовником Процедури закупівлі.

Враховуючи викладене, керуючись частиною третьою статті 8, частиною четвертою статті 18 Закону України "Про здійснення державних закупівель", Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель

ПОСТАНОВИЛА:

1. Прийняти скаргу дочірнього підприємства "Автоскладальний завод № 1" публічного акціонерного товариства "Автомобільна Компанія "Богдан Моторс" від 16.08.2011 № 713/01-23 до розгляду.

2. Призупинити процедуру закупівлі комунальним підприємством Білоцерківської міськради "Тролейбусне управління" Київської області "автобуси та тролейбуси (тролейбуси – 6 од.)" за державні кошти [оголошення № 125796, опубліковане в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 20 липня 2011 року № 86/3 (532/3)] на строк до винесення рішення за скаргою дочірнього підприємства "Автоскладальний завод № 1" публічного акціонерного товариства "Автомобільна Компанія "Богдан Моторс" від 16.08.2011 № 713/01-23.

Рішення може бути оскаржено до суду у встановлений Законом строк.

Розгляд Скарги відбудеться 26 вересня 2011 року об 11.00 за адресою: вул. Урицького, 45, кім. 111, м. Київ.

У разі скорочення терміну розгляду Скарги суб'єкта оскарження та Замовника буде додатково повідомлено про дату та час розгляду Скарги.



Голова Колегії С. СТЕФАНОВСЬКИЙ


Хотели оборутку с Богданом провести :nea: Не тут то было :-D Как всегда без скандалов и судов не могут :rolleyes:
  • 0

#28 Dastin

Dastin

    Прописанный

  • Автор Темы
  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2 552 сообщений
  • Район:Піщаний
  • Пол:
  • Город:Біла Церква

Отправлено 23 Август 2011 - 16:27

А коли у Білій Церкві випробовували "Богдана"???

Автомобильная Корпорация Богдан

Вот ето да :rolleyes:новый

Прикрепленные файлы

  • Прикрепленный файл  maz103t_1.jpg   301,5К   147 Количество загрузок:

Сообщение отредактировал Dastin: 23 Август 2011 - 16:39

  • 0

#29 Eгор

Eгор

    Прописанный

  • Пользователь-
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2 857 сообщений
  • Пол:
  • Город:White Church

Отправлено 23 Август 2011 - 17:13

Вот ето да :rolleyes:новый
[/quote]
Похоже что у нас. Таки выбор пал на МАЗы. Очень даже правильно :nea: Осталось ещё и 22-ые такими-же сделать, и город немного преобразиться.

Сообщение отредактировал Egor32: 23 Август 2011 - 17:14

  • 0

Борітеся - Поборете


#30 джек

джек

    Прописанный

  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3 354 сообщений
  • Район:dobrik
  • Пол:

Отправлено 23 Август 2011 - 17:18

Я так понял, что Богдан хочет опротестовать предложения МАЗа через АМКУ. Поэтому до конца сентября ничего покупать не будут. Вот кстати интиресная ссылка http://www.luaz.com/...php?f=16&t=1565
  • 0

#31 АМИГО

АМИГО

    Прописанный

  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3 855 сообщений
  • Район:ДНС
  • Пол:
  • Город:Белая Церковь

Отправлено 23 Август 2011 - 17:45

Я уже когда то писал на форуме, что еще в 1988 -1989 г. по плану троллейбусы должны были ездить до кпп в Гаек, на автовокзал, от пл. Запорожца до ж/д вокщзала...но грянули 90е и все пошло прахом. А ведь троллейбус экологически чистый вид транспорта. А интервал зависит от к-ва исправных машин. В 90е годы №1 было около 40 шт, не считая, так называемых "пиковых". №2 8 машин. А в 1995м уже начали курсировать 22. А троллейбусный парк стал потихоньку разваливаться. Но тут стоит учитывать, что эл.транспорт всегда был плановоубыточный, тоесть он сам себя никогда не окупит.Не говоря уже о прибыли. Нужны дотации гос-ва. Я думаю, сейчас не до развития эл.транспорта в городе. Конечно, купят пару-тройку новых троллейбусов, но ситуацию это не изменит. Да и вандалы быстро их приведут в надлежащий вид(
  • 0
... я не злопамятный. Я злой, но память у меня плохая - могу отомстить, забыть и ещё раз отомстить..

#32 Eгор

Eгор

    Прописанный

  • Пользователь-
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2 857 сообщений
  • Пол:
  • Город:White Church

Отправлено 23 Август 2011 - 19:00

Думаю если на эти новые машины взять кондукторами крепеньких молодых людей, дать им з.п. 2000 и будет все нормально :rolleyes:
  • 0

Борітеся - Поборете


#33 Маестро

Маестро

    Друг семьи

  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPip
  • 1 143 сообщений
  • Район:Рибгосп
  • Пол:
  • Город:Біла Церква

Отправлено 23 Август 2011 - 23:45

2 Dastin
Ну ти прикалуєся, чи шо :rolleyes:
яка там нафіг ржавчина? то зверху блок з силовою електронікою, для керування двигуном.
А в верхній частині цього блока вентиляційні отвори, для охолодження.
На такому фото здається, що то шось темне, а насправді там прорізи, чи штамповка вентиляції.

2 Egor32:

Думаю если на эти новые машины взять кондукторами крепеньких молодых людей, дать им з.п. 2000 и будет все нормально

Ага, то все добре, але де їм таку зарплату взяти?
Думаєш як куплять нові трали, то і на зарплату відразу вони зможуть заробляти?
  • 0
Только неграмотный человек на вопрос "Как найти площадь Ленина?" отвечает "длину умножить на ширину..." А грамотный знает, что надо взять интеграл по поверхности!"

#34 Dastin

Dastin

    Прописанный

  • Автор Темы
  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2 552 сообщений
  • Район:Піщаний
  • Пол:
  • Город:Біла Церква

Отправлено 24 Август 2011 - 09:33

2 Dastin
Ну ти прикалуєся, чи шо :nea:
яка там нафіг ржавчина? то зверху блок з силовою електронікою, для керування двигуном.
А в верхній частині цього блока вентиляційні отвори, для охолодження.
На такому фото здається, що то шось темне, а насправді там прорізи, чи штамповка вентиляції.

Пробий в пошуковику МАЗ 103Т і подивись фотки :rolleyes: ,чи ти думаєш я перед тим,як викласти цю фотку не порівнював її з аналогами :-D
  • 0

#35 Dastin

Dastin

    Прописанный

  • Автор Темы
  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2 552 сообщений
  • Район:Піщаний
  • Пол:
  • Город:Біла Церква

Отправлено 24 Август 2011 - 10:51

http://www.luaz.com/...php?article=282
Почему у нас не можно было зделать так же? :rolleyes:
  • 0

#36 Димыч

Димыч

    Участник

  • Пользователь+
  • PipPip
  • 242 сообщений
  • Район:Курсовая
  • Пол:

Отправлено 25 Август 2011 - 16:42

Автомобильная Корпорация Богдан

Вот ето да :rolleyes:новый


Нету и не было у нас этого МАЗа. Это фотомонтаж. Вот оригиналы
http://transphoto.ru/photo/27162/
http://transphoto.ru/photo/387219/
  • 0

#37 АМИГО

АМИГО

    Прописанный

  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3 855 сообщений
  • Район:ДНС
  • Пол:
  • Город:Белая Церковь

Отправлено 25 Август 2011 - 16:54

Глазастый! И облока одинаковые)))))))))
  • 0
... я не злопамятный. Я злой, но память у меня плохая - могу отомстить, забыть и ещё раз отомстить..

#38 Dastin

Dastin

    Прописанный

  • Автор Темы
  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2 552 сообщений
  • Район:Піщаний
  • Пол:
  • Город:Біла Церква

Отправлено 25 Август 2011 - 18:31

Нету и не было у нас этого МАЗа. Это фотомонтаж. Вот оригиналы
http://transphoto.ru/photo/27162/
http://transphoto.ru/photo/387219/

Да сразу и не обратил внимание на маршрутки на заднем фоне трола,точь в точь,очень качественний фотомонтаж
http://transphoto.ru/photo/27162/ето фото сделано 3.08 но 2007 а ето (наложили дату)2011.
  • 0

#39 Dastin

Dastin

    Прописанный

  • Автор Темы
  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2 552 сообщений
  • Район:Піщаний
  • Пол:
  • Город:Біла Церква

Отправлено 08 Сентябрь 2011 - 10:56

Перш за все тролейбуси поступлять в ті,міста,де гроші на закупівлю виділені бюджетомhttp://video.join.ua/show/20599/
Посмотрим,посмотрим :rolleyes:
  • 0

#40 Димыч

Димыч

    Участник

  • Пользователь+
  • PipPip
  • 242 сообщений
  • Район:Курсовая
  • Пол:

Отправлено 08 Сентябрь 2011 - 13:05

Перш за все тролейбуси поступлять в ті,міста,де гроші на закупівлю виділені бюджетом

Очень хотелось бы верить! :rolleyes:

26 серпня 2011


РІШЕННЯ

Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, розглянувши скаргу дочірнього підприємства "Автоскладальний завод № 1" публічного акціонерного товариства "Автомобільна Компанія "Богдан Моторс" (надалі – Скаржник) від 16.08.2011 № 713/01-23 (зареєстровану в Комітеті 17 серпня 2011 року за № 8-20/1150-ДЗ) (надалі – Скарга) щодо порушення комунальним підприємством Білоцерківської міськради "Тролейбусне управління" Київської області (надалі – Замовник) порядку проведення процедури закупівлі – "автобуси та тролейбуси (тролейбуси – 6 од.)" за державні кошти [оголошення № 125796, опубліковане в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 20 липня 2011 року № 86/3 (532/3)] (надалі – Процедура закупівлі),



ВСТАНОВИЛА:

На розгляд Колегії надійшла Скарга, в якій Скаржник повідомляє про встановлення Замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів та просить призупинити Процедуру закупівлі і зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до документації конкурсних торгів.



Рішенням Колегії від 18.08.2011 № 587-р/пк-ск Скарга прийнята до розгляду та призупинена Процедура закупівлі на строк до винесення рішення за Скаргою.


У відповідь на запит Колегії від 18.08.2011 № 20-29.3/11-1481-дз Замовник листом від 23.08.2011 № 265 надав копії документів та листом від 23.08.2011 № 266 – пояснення щодо проведення ним Процедури закупівлі.



У ході розгляду Скарги та наданих Замовником документів, які стосуються проведення ним Процедури закупівлі, Колегією виявлено наступне.



Відповідно до абзацу п'ятого частини першої статті 3 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (надалі – Закон) закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників.



Згідно з частиною третьою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.



Частиною третьою статті 22 Закону встановлено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.



У своїй Скарзі Скаржник, зокрема, зазначив наступне: "Замовником торгів порушено порядок проведення Процедури закупівлі в частині встановлення дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів в додатку 1 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" та додатку 4 "Форма "Технічна пропозиція", чим порушено вимоги ст. 5 ст. 22 Закону".



Згідно з пунктом сьомим Розділу ІІІ документації конкурсних торгів "учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій конкурсних торгів документи, які підтверджують відповідність пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. (Додаток 1 цієї Документації)".



У додатку № 1 до документації конкурсних торгів (надалі – Додаток № 1) наведена "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі".



Відповідно до пункту другого Розділу ІІІ документації конкурсних торгів технічна частина пропозиції конкурсних торгів учасника Процедури закупівлі повинна включати, зокрема, форму "Технічна пропозиція", що містить всі пункти, перелічені в Додатку № 4 до документації конкурсних торгів.



У додатку № 4 до документації конкурсних торгів (надалі – Додаток № 4) наведена "Форма "Технічна пропозиція".



Додатково до Скарги Скаржник, зокрема, листом від 16.08.2011 № 712/01-23 надав "Детальний опис дискримінаційних вимог документації конкурсних торгів в додатку 1 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" та додатку 4 "Форма "Технічна пропозиція" (надалі – Детальний опис дискримінаційних вимог).



У Детальному описі дискримінаційних вимог Скаржником наведена порівняльна таблиця відповідності характеристик тролейбусів марок:



- "МАЗ-ЕТОН 103 Виробник МАЗ (Білорусь)";

- "Богдан Т70110 Виробник ДП "АЗС№1 АТ "АК "Богдан Моторс" (Україна)";

- "ЛАЗ Е183 Виробник ЛАЗ (Україна)";

- 5265 Мегаполіс Виробник Тролза (Росія)";

- АКСМ-321 Виробник БКМ (Білорусь)"



таким технічним характеристикам, наведеним у Додатку № 1:


1)скло лобове;

2)висота підлоги;

3)габаритні розміри: довжина, ширина, висота загальна (мм);

4)потужність двигуна (кВт);

5)шини;

6)система управління;

7)опалення кабіни водія.



Згідно із зазначеною порівняльною таблицею всім переліченим характеристикам, встановленим Замовником у Додатку № 1, відповідають тільки тролейбуси "МАЗ-ЕТОН 103 Виробник МАЗ (Білорусь)".



1)Відповідно до Додатку № 1 скло лобове повинно мати наступні властивості: "моноліт триплекс з двох частин в гумових ущільнювачах".



У своєму листі від 23.08.2011 № 266 Замовник зазначив наступне: "Вважаємо, що для Замовника, який має обмежене фінансування для підтримки рухомого складу у належному стані, найбільш прийнятною є закупівля скла лобового, що складається з двох частин. Адже у випадку пошкодження скла з одної суцільної частини Замовник витратить більше коштів на його заміну, ніж при пошкодженні одної з двох частин скла лобового, бо доведеться замінити лише одну з частин. … У той же час Замовник погоджується, що пропозиції учасників Процедури закупівлі можуть бути більш прийнятними за іншими параметрами, що спричинюють здешевлення пропонованого ними предмету закупівлі, тому не слід відмовляти учасникам у спробі зробити пропозицію конкурсних торгів, що передбачає поставку тролейбусів зі склом лобовим, що складається з одної суцільної частини. … Для економії коштів Замовника та бюджетних коштів Замовник вбачає доцільним внести зміни до Документації Процедури закупівлі".



2)Відповідно до Додатку № 1 висота підлоги повинна мати наступні властивості: "не більше 360 мм (до 75% площі підлоги салону)".



У своєму листі від 23.08.2011 № 266 Замовник зазначив наступне: "Коли Замовник ставив вимогу до тролейбусу «висота підлоги - 360 мм (до 75% площі підлоги салону)», то він виходив з того, що 75% площі підлоги салону тролейбусу з висотою підлоги не більше 360 мм дозволяє через середні двері тролейбусу увійти пасажирам з обмеженими можливостями. На задніх же дверях буде сходинка, що дозволятиме розміщення на задньому майданчику салону тролейбусу більшої кількості пасажирів, ніж при 100%-ій площі підлоги салону тролейбусу з висотою підлоги не більше 360 мм, яка не може забезпечити наявність у задній частині салону тролейбусу великого рівного майданчика та призводить до зменшення місця між колісними арками.



Але Замовник погоджується зі Скаржником, що для розширення кола учасників процедури закупівлі є сенс надати право приймати участь у Процедурі закупівлі постачальникам тролейбусів із висотою підлоги не більше 360 мм … , що займає не менше 75% площі підлоги салону. Таким чином, буде допустиме постачання тролейбусів із 100%-ою висотою підлоги не більше 360 мм, що дозволить перевозити меншу кількість пасажирів на задньому майданчику, але через задні двері зможуть вільно заходи пасажири з обмеженими можливостями".



3)Відповідно до Додатку № 1 габаритні розміри (мм) повинні мати наступні властивості:



- довжина – не менше 12 000;



- ширина – 2 500;



- висота загальна – не вище 3 250.



У своєму листі від 23.08.2011 № 266 Замовник зазначив наступне: "При прописанні у Документації Процедури закупівлі вимоги щодо довжини тролейбусу … Замовник виходив з того, що:



1)коротші тролейбуси не здатні перевезти потрібну кількість пасажирів у години пік;



2)на одного пасажира буде приходитися більше кубічних метрів вільного об'єму салону … . Але … Замовник для покращення конкурентного середовища, зменшення витрачання державних коштів готовий задовольнити вимоги Скаржника … . У зв'язку з цим Замовник вважає за необхідне внести зміни до Документації Процедури



Замовник при складанні Документації Процедури закупівлі виходив з того, що ширина тролейбусу 2 500 мм є стандартною шириною тролейбусів. Але, якщо з наведених Скаржником даних виходить, що моделі «Богдан Т 70110» і «ЛАЗ Е183» мають ширину 2 550 мм, то Замовник вноситиме зміни до Документації Процедури закупівлі …



У чинній редакції Документації Процедури закупівлі має місце вимога, що висота загальна тролейбусу не повинна бути вищою за 3 250 мм. Замовник вважає, що можна передивитись дану вимогу наступним чином: висота загальна є не вище 3 500 мм. Для Замовника таке обмеження є принциповим з наступних причин. У деяких місцях тролейбусних маршрутів м. Біла Церква Київської обл. висота контактної мережі становить 4 000 мм. У теплу пору року контактна мережа має властивість опускатися. Як наслідок, це може спричинити безпосередній контакт контактної мережі та корпусу транспортного засобу, що, у свою чергу, може призвести до ураження пасажирів тролейбусу електричним струмом. …".



4)Відповідно до Додатку № 1 потужність двигуна (кВт) повинні мати наступні властивості: "не менше 170".



У своєму листі від 23.08.2011 № 266 Замовник висловив намір змінити зазначену вимогу документації конкурсних торгів щодо потужності двигуна.



5)Відповідно до Додатку № 1 шини повинні мати наступні властивості: "11/70R22,5 (285/80R22,5) індекс навантаження 148/145, індекс швидкості – не нижче j".



У своєму листі від 23.08.2011 № 266 Замовник зазначив наступне: "На думку Замовника, розмір шин тролейбусу не має жодного значення для вибору найбільш прийнятної моделі тролейбусу. Тому у Документацію Процедури закупівлі Замовником будуть внесені зміни …".



6)Відповідно до Додатку № 1 система управління повинна мати наступні властивості: "механічна".



У своєму листі від 23.08.2011 № 266 Замовник зазначив наступне: "Першочергово у Документації Процедури закупівлі визначалась механічна система управління, оскільки така система управління, на відміну від електронної, є дешевшою. Але зважаючи на те, що оцінка пропозицій конкурсних торгів все рівно відбуватиметься більшою мірою на підставі цін пропозицій, а дані ціни враховуватимуть вартість систем управління, тому обмежувати участь учасників, що пропонують моделі тролейбусів з електронною системою управління, не бачимо сенсу. Відтак, Комітетом Замовника буде прийнято рішення скасувати вимогу щодо системи управління".



7)Відповідно до Додатку № 1 опалення кабіни водія повинно мати наступні властивості: "електрокалорифер не менше 9 кВт, двоступеневий".



У своєму листі від 23.08.2011 № 266 Замовник зазначив наступне: "Вимога Документації Процедури закупівлі стосовно наявності у кабіні водія електрокалориферу потужністю не менше 9 кВт для Замовника є принциповою, бо у холодну погоду (переважно взимку) водії Замовника скаржаться на понижену температуру у кабіні водія при використанні електрокалориферів потужністю менше 9 кВт … . Відсутність комфорту роботи водія підвищує вірогідність настання небезпечних ситуацій, пов'язаних з експлуатацією джерела підвищеної небезпеки – тролейбусу. … Крім того, електрокалорифер не входить до переліку загальних характеристик транспортного засобу при сертифікації транспортного засобу у державній системі сертифікації, у зв'язку з чим будь-який виробник транспортного засобу технічно спроможний встановити електрокалорифер потужності, яка вимагається у чинній редакції Документації Процедури закупівлі.



За таких умов, вимога щодо властивостей опалення кабіни водія є обґрунтованою. Отже, внесення змін до документації конкурсних торгів в цій частині не є необхідним.



Відповідно до Додатку № 1 "тролейбуси в частині загальних вимог щодо конструкції повинні відповідати ДСТУ UN/ECE R36-03:2002".



У Детальному описі дискримінаційних вимог Скаржник, зокрема, повідомив, що "Згаданий в тендерній документації ДСТУ UN/ECE R36-03:2002 (Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження пасажирських дорожніх транспортних засобів великої місткості стосовно загальної конструкції) втратив чинність з 01 серпня 2007 р. згідно з наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 30 червня 2005 року № 156 (зі змінами і доповненнями). Також документація конкурсних торгів не передбачає вимоги щодо закупівлі нових тролейбусів 2011 року. Вказані вище обставини … можуть створити передумову для закупівлі застарілих тролейбусів, що не відповідають сучасним вимогам".



У своєму листі від 23.08.2011 № 266 Замовник зазначив наступне: "Комітет Замовника для характеристики необхідного транспортного засобу використав ДСТУ UN/ECE R36-03:2002, що втратив чинність, випадково. У штаті Замовника немає кваліфікованого юридичного персоналу, який би міг вказати на неузгодженість із діючим законодавством України даної вимоги. Також, Замовник вважає, правильним зазначити вимогу до тролейбусів щодо їх новизни.



Таким чином, Замовником буде прийнято рішення внести зміни до положень Документації Процедури закупівлі … ".



Таким чином, у ході розгляду Скарги, Колегією виявлено, що встановивши у документації конкурсних торгів вищезазначені вимоги, Замовник порушив вимоги абзацу п'ятого частини першої статті 3, частини третьої статті 5 та частини третьої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників.



Разом з цим, у своєму листі від 23.08.2011 № 266 Замовник повідомив, що він "зобов'язується шляхом внесення змін до Документації процедури закупівлі усунути виявлені неточності чинної редакції Документації".



Наведені вище обставини свідчать про наявність підстав для задоволення Скарги частково.



Відповідно до абзацу двадцять четвертого частини четвертої статті 18 Закону орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі та в межах отриманої за скаргою інформації.



Враховуючи викладене, керуючись частиною третьою статті 8, частиною четвертою статті 18 Закону України "Про здійснення державних закупівель", Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель



ПОСТАНОВИЛА:



Зобов'язати комунальне підприємство Білоцерківської міськради "Тролейбусне управління" Київської області внести зміни до документації конкурсних торгів процедури закупівлі – "автобуси та тролейбуси (тролейбуси – 6 од.)" за державні кошти [оголошення № 125796, опубліковане в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 20 липня 2011 року № 86/3 (532/3)], зазначені в мотивувальній частині цього рішення.



Рішення може бути оскаржено до суду у встановлений Законом строк.




Голова Колегії Р. КУЗЬМІН

http://www.amc.gov.u...e=1314632098897

Сообщение отредактировал Димыч: 08 Сентябрь 2011 - 13:11

  • 0




Количество пользователей, читающих эту тему: 0

0 пользователей, 0 гостей, 0 анонимных