Перейти к содержимому

Форум города Белая Церковь


Фотография
* * * * - 10 Голосов

ISP "БКМ", Інтернет провайдер


Сообщений в теме: 2427

#2421 Palat

Palat

    Друг семьи

  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPip
  • 1 043 сообщений
  • Пол:

Отправлено 15 Март 2019 - 16:59

Вже є)))
  • 0
На небесах только и говорят что о море: как оно бесконечно прекрасно, о закате, который они видели, о том как солнце, погружаясь в волны, стало алым как кровь и почувствовали, что море впитало энергию светила в себя и солнце было укрощено, и огонь уже догорал в глубине. А ты, что ты им скажешь, ведь ты ни разу не был на море!? Там наверху тебя окрестят лОхом!

#2422 Sho0ter

Sho0ter

    Новичок

  • Новичок
  • Pip
  • 72 сообщений
  • Пол:

Отправлено 15 Март 2019 - 21:44

Для усіх вище невдоволеним.
1. Я ніяким боком до БКМ, самому провайдер не подобається, але крім нього в мене на районі нема кого вибрати, тому мушу миритися.
2. У вас в договорі тариф до 100Мбіт, тому які притензіі. 20, 40, 50Мбіт це теж до 100 згідно математики, тому юридично все правильно. Ви договір читали, підписали, які питання.
3. Так, для всіх хто займається бізнесом через алі та т.п. перевести на тариф для юр.осіб, заробляєте - платіть, чим ви відрізняєтесь від тих хто легально заробляє.
4. Я плачу за те що в мене є - до 5 Мбіт за ціну, яка ім відповідає. А Ви, зі своіми 0-100мбіт до іншого провайдера не перейшли, значить вас влаштовує.
P.s.А взагалі потрібно було зробити як мобільні оператори, з фіксацією по об'єму, а то на халяву кіна з програмами качають.

Повторю питання: при чому тут швидкість? Справа не в швидкості, а тому, щоб я не можуть навіть 1 біт/с трафіку пустити до свого ресурсу. Яка мова може йти про швидкості, коли навіть з'єднатись не можна з ресурсом. А ресурс, в свою чергу, до бізнесу немає ніякого відношення, щоб змушувати переходити на юр. тариф.


Сообщение отредактировал Sho0ter: 15 Март 2019 - 21:46

  • 1
Рекламное место!

#2423 kissel

kissel

    Активист Года - 2014

  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPipPip
  • 12 398 сообщений
  • Район:Піонерська
  • Пол:
  • Город:BT

Отправлено 15 Март 2019 - 22:33

Теж вдень був шатдаун. Прям аж цікаво стало: якщо перейду на обслуговування як юрособа, такого ж не буде, правда? )))
  • 2

Воюю синенькими підписами и вішаю на себе нові удавані заслуги. ЬІ.  :lol2: 


#2424 Riot

Riot

    Прописанный

  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2 151 сообщений
  • Район:Тармас, 700тка
  • Пол:
  • Город:Біла Церква, Черкаси

Отправлено 24 Март 2019 - 10:04

Я все розумію, різне буває, але додзвонитись не можна, в кабінеті без реакції, невже так складно пару слів написати? Майже півдоби без інтернету! Сервіс...
Цікаво яке цього разу виправдання буде.
  • 0

#2425 Pecа

Pecа

    Писатель

  • Пользователь+
  • PipPipPipPip
  • 541 сообщений
  • Район:Пионерская
  • Пол:
  • Город:066-7179009

Отправлено 13 Апрель 2019 - 20:57

приехал на дачу отключили интернет, сказали больше полгода не платил поэтому удалили аккаунт. прошлые года я тоже зимой  никогда не платил, только летом и было всё нормально. Это законно?


  • 0

#2426 Ах!

Ах!

    Прописанный

  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPipPip
  • 13 100 сообщений
  • Пол:

Отправлено 13 Апрель 2019 - 21:40

приехал на дачу отключили интернет, сказали больше полгода не платил поэтому удалили аккаунт. прошлые года я тоже зимой  никогда не платил, только летом и было всё нормально. Это законно?

 

55. Припинення надання послуг (послуги) може здійснюватися оператором, провайдером у разі припинення відповідно до законодавства дії договору, в тому числі його дострокового розірвання, або внесення до договору змін щодо припинення надання однієї чи кількох послуг, замовлених абонентом:

1) за письмовою заявою абонента у строк, що не перевищує семи календарних днів з моменту отримання оператором заяви, якщо більший строк не зазначений у заяві, крім перенесення абонентського номера;

2) за ініціативою оператора, провайдера у разі:

-непогашення заборгованості з оплати послуг у строк, зазначений у попередженні оператора, провайдера;

-коли абонент протягом не менш як трьох місяців з моменту активації картки та/або останнього сеансу отримання послуги не користувався послугами, на які не нараховується щомісячна плата та які потребують постійного використання додаткових ресурсів телекомунікаційних мереж (для послуг рухомого (мобільного) зв’язку), за умови попередження абонента не менш як за десять робочих днів;

-зафіксованого актом про порушення правил надання і отримання телекомунікаційних послуг факту порушення споживачем вимог підпунктів 2-5, 5-1, 13 і 14 пункту 36 цих Правил;

-порушення абонентом умов договору, визначених відповідно до законодавства;

-припинення діяльності з надання послуг з попередженням НКРЗІ і споживачів не пізніше ніж за три місяці до припинення.

У разі припинення надання послуг із застосуванням кінцевого обладнання, наданого в користування споживачеві оператором, провайдером на час дії договору, питання щодо повернення споживачем такого обладнання вирішується відповідно до договору.


Сообщение отредактировал Ах!: 13 Апрель 2019 - 21:42

  • 1

#2427 Pecа

Pecа

    Писатель

  • Пользователь+
  • PipPipPipPip
  • 541 сообщений
  • Район:Пионерская
  • Пол:
  • Город:066-7179009

Отправлено 13 Апрель 2019 - 22:13

Так в городе я все время платил, без перерыва! инет на  даче и в квартире на мне.  аккаунты  объеденить они не могут, я просил когдато.


Сообщение отредактировал Pecа: 13 Апрель 2019 - 22:16

  • 0

#2428 Ах!

Ах!

    Прописанный

  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPipPip
  • 13 100 сообщений
  • Пол:

Отправлено 13 Апрель 2019 - 23:18

у Вас два лицевых счета по двум разным адресам и поэтому два баланса,

по дачному счету особые договоренности по предоставлению услуг и оплате были?


  • 0




Количество пользователей, читающих эту тему: 0

0 пользователей, 0 гостей, 0 анонимных