Перейти к содержимому

Форум города Белая Церковь


Фотография
- - - - -

Легче ездить на планетарке или звёздочках?


Сообщений в теме: 22

#21 online кукумбер

кукумбер

    Писатель

  • Пользователь+
  • PipPipPipPip
  • 592 сообщений
  • Пол:
  • Город:Белая Церковь

Отправлено 11 Сентябрь 2017 - 08:19

є кондуктор продається і на олх та в магазах різної системи вимірювання, для опитного ока достатньо перевірки на приводній зірці як він вкладений щоб встановити щоі як зносилося.https://www.google.c...iact=mrc&uact=8

Сообщение отредактировал кукумбер: 11 Сентябрь 2017 - 08:22

  • 1

#22 _ПапаМожетВСи

_ПапаМожетВСи

    Новичок

  • Новичок
  • Pip
  • 4 сообщений

Отправлено 11 Сентябрь 2017 - 23:11

Ви ж подібним чином визначаєте пригодність до використання ціпків?

Я штангенциркулем визначаю. Ставлю на 119мм і заганяюв в пази між роликами, губки для внутрішніх замірів. Потім з невеликим зусиллям роздвигаю і фіксую показники.
до 120.5мм ще норм, якщо більше, то вже цепка починає зірки під'їдати задні, а якщо більше 121мм то хана ходовим зіркам на передній системі.


  • 1

#23 AiSE

AiSE

    Друг семьи

  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPip
  • 1 181 сообщений
  • Район:тихий
  • Город:БЦ

Отправлено 13 Сентябрь 2017 - 14:39

Самі і відповіли.Різниця в русі-незначна.Деякий час час катав на "планеті".Якщо не рвати грунт з-під себе,то планетарка всерьоз і надовго.Плюси- майже не потребує налаштувань,герметично( теж майже) закрита,з великої кількості точних деталей,які потребують тільки якісних матеріалів.Тому.косоглазі братья не ломонулись підробляти.Тобто апріорі-"фірма".З мінусів-менша кількість передач,в основному 3,іноді-5.Звідси і примінення-в основі класика,для спокійного руху.Набір зірочок-касета- дає біль широкий спектр-але зовсім не для підбору "правильної" передачі,бо деякі співідношення при використанні перекидки перед-зад дублюються,а щоб з меншими ривками моментально змінити обертальний момент.Для екстриму саме-то.Та і в обслуговуванні простіша-бо видно що і в якому стані.Легша і дешевша.Висока ремонтоздатність.Хоть сама італійська система перекошення цепу- сприймається дойчланд механікус лиш як наруга над металом,тобто дічь неімовірна.Як і всякі торчки і дротики на рамі(де в чому згоден),тож продовжуть гратись з втулковою КП. Уже з"явилась (тільки бачив,але не їздив)- на конічних шестернях-варіаторного типу-взагалі без передач.Ще й карданна.Ще й повний привід.Але цінааа.Ну а вибір-за вами.


Сообщение отредактировал AiSE: 13 Сентябрь 2017 - 14:43

  • 1

VIA EST VITA тому хто йде....





Количество пользователей, читающих эту тему: 0

0 пользователей, 0 гостей, 0 анонимных