Перейти к содержимому

Форум города Белая Церковь


Фотография
- - - - -

Легче ездить на планетарке или звёздочках?


Сообщений в теме: 22

#1 freedom_01

freedom_01

    Участник

  • Пользователь+
  • PipPip
  • 180 сообщений
  • Район:Пионерский
  • Пол:

Отправлено 08 Сентябрь 2017 - 16:12

На чем легче будет ездить по 20 км туда и обратно 5 дней в неделю, 6 месяцев в году? В основном по асфальту, но с участками в 2 км с ужасными ямами. Также имеются заметные горки и сильный ветер.

Интересует есть ли велосипедисты с солидным опытом каток и на планетарке и на звёздочках хотя бы по 1000 км пробега. Только не на совсем дешёвых или плохо настроенных великах. Реально ли заметна разница в средней скорости, накате или в чём то ещё? 
Или возможно стоит рассматривать не трансмиссию а тип велосипеда? Сейчас у меня туристический с планетаркой на 7 передач с посадкой как горном. Может лучше шоссейный вообще или чистый горняк или простой без амортизаторов с облегчённой рамой и хорошим обвесом?

Буду благодарен за ответы по сути, а не флуд о теоретических догадках или слухах неизвестных личностей.


  • 0

#2 Lammer

Lammer

    Друг семьи

  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPip
  • 1 361 сообщений
  • Пол:

Отправлено 08 Сентябрь 2017 - 18:09

На зірках в рази дешевше і набагато простіше в обслуговуванні та ремонті.


  • 0

#3 freedom_01

freedom_01

    Участник

  • Автор Темы
  • Пользователь+
  • PipPip
  • 180 сообщений
  • Район:Пионерский
  • Пол:

Отправлено 08 Сентябрь 2017 - 19:06

На зірках в рази дешевше і набагато простіше в обслуговуванні та ремонті.

Дякую за інформацію. А на яких планетарках та касетах ви їздили? Який приблизний кілометраж по кожній?

Я проїхав більше 4000 км на shimano nexus 7 та більше 2000 км на Sach spectro S7. З першою витрат та ремонтів не мав взагалі. З другою трохи повозився спочатку, бо купив неробочу. Зі свого досвіду можу стверджувати, що лізти у планетарку потрібно раз на 10-20 тисяч кілометрів пробігу для змазування. Однак це не обов"зково. Ніяких інших капіталовкладень не потребує. Із навісного обладнання замінив одну передню та одну чи дві задню зірочки. Та приблизно 10 ланцюгів, бо купував недорогі до 150 грн\шт.

Однак питав я зовсім про інше. Скажу іншими словами. На якому велосипеді я витрачу менше сил та енергії на один кілометр шляху?


  • 0

#4 Demas

Demas

    Прописанный

  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 590 сообщений
  • Пол:

Отправлено 08 Сентябрь 2017 - 19:31

В одному пості питання про чийсь досвід, в іншому - твердження про свій. Але якесь дивне.  Із досвіду 2000+4000 "можу стверджувати, що лізти треба через 10000-20000" ???

 

Заміна зірки через 2-4 тис. ?

Один ланцюг на 600км???!!! (Я їздив на дешевих)

1000км це досвід?

  :blink2:

Менше сил та енергії витрачається на велосипеді змащеному і налаштованому, в хорошому технічному стані.

Перемикач чи втулка чинить якийсь опір коченню?


  • 1

#5 кукумбер

кукумбер

    Писатель

  • Пользователь+
  • PipPipPipPip
  • 596 сообщений
  • Пол:
  • Город:Белая Церковь

Отправлено 08 Сентябрь 2017 - 19:57

Велосепедист зі стажем я вважаю це дуже голосно,але маю досвід пересування у просторі з різним типом покриття дуже багато на різного типу велосипедів,як і всі в рад часи починав з вітчизняного виробника були Мінськ і Україна з однотиповими трансмісіями підбираєш передаточне під себе і впевнено вперед динамічної їзди було багато та відстані немалі долалися досить легко, потім ХВ-3 в народі ХВЗ з всіма модіфікаціями І Спутнік і Турист і Стартшоссе де хто може зараз і не розрізняти між ціми моделями-важливо посадка(193см я) і підбір передаточних чисел під себе.Шоссе як на мене дуже легкий та накатістий був велосипед на ньому можна викласти весь свій п отенціал.Потім були французи та італійці все в шоссе та в збірних варіантах чудовий результат але не в місті з скаженим трафіком.Дляміста був придбаний круізер з відомою вам Шимано інтер нексус 7 резина Швабле накат амортизація все супер для міста кращого немає проблем не мав жодних 300 $вел не вибірав шляхів їздив кругом де хотів навіть по лісу просто поза асфальтом ти розумієш що за кантрійниками тобі не гнатися.По перекидкам однозначно Ши планєтарка Альфіна і тд дає відчуття комфорту без всякіх варіантів(вдарив там перекидку чи зірвав зірку в касеті все я це бачив).Вам же пропоную придбати або модернізувати свій вєл Для мене для цих задач потрібно колеса 28-29" рама як умога легша (все від коштів залежить карбоном їздив але не на далекі відстані)бажано підібрати довжини труб під свою комфортну посадку,гума чим вужче тим краще накат і все таке.Вилку з локаутом дуже корисна річ для динаміки і комфорта,гальма тільки дискові вібрейки і роллери себе вже ізживають,комфортне сідло і винос як показує опит п'ятої точки чим воно зручніше тим меньше ти натомлюєшься весь,Вся справа в вазі велосипеда планєтарки важкі але комфортніші за касетні схеми.Бачив гібріди планетарка зкасетою це вообще круть є но бу з голадії.Я думаю вам треба апгрейд того що маєте під винекнені потреби.Вибачте за многобукв!

В одному пості питання про чийсь досвід, в іншому - твердження про свій. Але якесь дивне.  Із досвіду 2000+4000 "можу стверджувати, що лізти треба через 10000-20000" ???
 
Заміна зірки через 2-4 тис. ?
Один ланцюг на 600км???!!! (Я їздив на дешевих)
1000км це досвід?
  :blink2:
Менше сил та енергії витрачається на велосипеді змащеному і налаштованому, в хорошому технічному стані.
Перемикач чи втулка чинить якийсь опір коченню?

Так чинить касета або вольнобєг по опору буде мінімальна а планєтарки та втулки торпедо будуть максимально якщо їх зрівнювати хоча на ходу звичайна людина при однакових умовах різниці може і не помітити!
  • 1

#6 freedom_01

freedom_01

    Участник

  • Автор Темы
  • Пользователь+
  • PipPip
  • 180 сообщений
  • Район:Пионерский
  • Пол:

Отправлено 08 Сентябрь 2017 - 19:59

В одному пості питання про чийсь досвід, в іншому - твердження про свій. Але якесь дивне.  Із досвіду 2000+4000 "можу стверджувати, що лізти треба через 10000-20000" ???

 

Заміна зірки через 2-4 тис. ?

Один ланцюг на 600км???!!! (Я їздив на дешевих)

1000км це досвід?

  :blink2:

Менше сил та енергії витрачається на велосипеді змащеному і налаштованому, в хорошому технічному стані.

Перемикач чи втулка чинить якийсь опір коченню?

Запитував я у людей які мають досвід на обох системах передач. А про свій досвід я написав, бо у темі моїй повідомлення про те що сам "у руках тримав". 10-20 тисяч вказа бо розбирав свої планетарки та пересвідчився що там змазка "дай Бог кожному". І по форумах читав, що люди на планетарках десятки тисяч накатують без заміни начиння. 
1000 км це, на мою думку, достатньо щоб зрозуміти техніку. 
Опір коченню у планетарках створює постійне щеплення колеса із шестернями. Спробуйте при нагоді крутонути заднє колесо  планетарки, відірвавши його від землі, і побачите що воно явно швидше сповільнюється ніж повинно. І ніколи не опуститься ніпелем донизу.


  • 0

#7 кукумбер

кукумбер

    Писатель

  • Пользователь+
  • PipPipPipPip
  • 596 сообщений
  • Пол:
  • Город:Белая Церковь

Отправлено 08 Сентябрь 2017 - 20:04

Правильно планетарки мають в постійному зачепленні шестерні планєтарного механізму які і додають опору кочення я і написав що вольнобег буде самим мінімальним їздив і відчував різницю в накаті .Смазка дійсно якісна та одній втлці використовують два типи змазки так пише в мануалі виробник.

Сообщение отредактировал кукумбер: 08 Сентябрь 2017 - 20:08

  • 2

#8 Demas

Demas

    Прописанный

  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 590 сообщений
  • Пол:

Отправлено 08 Сентябрь 2017 - 20:33

Спробуйте при нагоді крутонути заднє колесо  планетарки, відірвавши його від землі, і побачите що воно явно швидше сповільнюється ніж повинно. І ніколи не опуститься ніпелем донизу.

А ось і відповідь.

Інакше спортсмени уже на них би переходили.

 

А взагалі, підозрюю, зарубіжні веложурнали, які пишуть скільки яка покришка опирається в Ватах і таке інше, уже все це виміряли варто лише пошукати англійською, або на серйозних велофорумах.


Сообщение отредактировал Demas: 08 Сентябрь 2017 - 20:37

  • 1

#9 Lammer

Lammer

    Друг семьи

  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPip
  • 1 361 сообщений
  • Пол:

Отправлено 08 Сентябрь 2017 - 20:36

Дякую за інформацію. А на яких планетарках та касетах ви їздили? Який приблизний кілометраж по кожній?

Однак питав я зовсім про інше. Скажу іншими словами. На якому велосипеді я витрачу менше сил та енергії на один кілометр шляху?

На планетарках не їздив, подивившись ціни на них, і не їздитиму))) 12 років на нонейм касетах, ланцюги КМС. За літо не багато - 1500-2000 км (в село з села по вихідних) ходової вистачає на 2 сезони (далі починає проскакувати ланцюг по зірці 7-ї передачі, міняю весь комплект) Велике значення має якісна вузька гума і загальна  вага велосипеда для затрачуваних зусиль на поїздку. Щодо комфорту нічого не можу сказати, так як порівнювати ні з чим.

 Враховуючи попередні коментарі, про постійне щеплення і набагато менший холостий хід, логічно припустити, що на планетарці потрібно трохи більше крутити педалі?


Сообщение отредактировал Lammer: 08 Сентябрь 2017 - 20:41

  • 2

#10 freedom_01

freedom_01

    Участник

  • Автор Темы
  • Пользователь+
  • PipPip
  • 180 сообщений
  • Район:Пионерский
  • Пол:

Отправлено 08 Сентябрь 2017 - 20:47

А ось і відповідь.

Інакше спортсмени уже на них би переходили.

 

А взагалі, підозрюю, зарубіжні веложурнали, які пишуть скільки яка покришка опирається в Ватах і таке інше, уже все це виміряли варто лише пошукати англійською, або на серйозних велофорумах.

От і я ж про це )) Жодної планетарки у професійних змаганнях ((

Хоча для них секунди грають роль, а для мене стало цікаво знати чи помітна різниця у буденних ситуаціях.


Сообщение отредактировал freedom_01: 08 Сентябрь 2017 - 20:49

  • 1

#11 кукумбер

кукумбер

    Писатель

  • Пользователь+
  • PipPipPipPip
  • 596 сообщений
  • Пол:
  • Город:Белая Церковь

Отправлено 08 Сентябрь 2017 - 20:54

Вона я бсказав для ледачих став на сітлофорі воткнув першу і з прискоренням стартанув а на касеті щоб це провернуть треба ще до світлофора перекинутись для стрімког старту.Ну як сказати яб не порівнював би ці два типи бо дуже важко підібрати однакові передаточні числа щоб планєта і касєта співпадали.Загугліть гібріди касета планета мені кажеться сама максимальна реалізація ходових властивостей на ОЛхє такі варіанти
В змаганнях обмежують мінімальну вагу велосипеда щоб він траєкторію тримав, а ви хочте побачити планєтарку?
  • 2

#12 freedom_01

freedom_01

    Участник

  • Автор Темы
  • Пользователь+
  • PipPip
  • 180 сообщений
  • Район:Пионерский
  • Пол:

Отправлено 08 Сентябрь 2017 - 21:23

Вона я бсказав для ледачих став на сітлофорі воткнув першу і з прискоренням стартанув а на касеті щоб це провернуть треба ще до світлофора перекинутись для стрімког старту.Ну як сказати яб не порівнював би ці два типи бо дуже важко підібрати однакові передаточні числа щоб планєта і касєта співпадали.Загугліть гібріди касета планета мені кажеться сама максимальна реалізація ходових властивостей на ОЛхє такі варіанти
В змаганнях обмежують мінімальну вагу велосипеда щоб він траєкторію тримав, а ви хочте побачити планєтарку?

 

Мені важливо залишити якомога більше сил для інших справ, а не на дорогу на роботу та з роботи )) 
Підбирати однакові коефіцієнти і не варто, бо це на питоме вкладення енергії у рух не впливає. 
Отже дуже важливо мінімізувати вагу. 
Робити гібридну трансміссію не має потреби для мене. Перша передача "вивозить" на будь-яку гірку без надривних зусиль. А сьома рідко, однак, дозволяє не ментиляти ногами із дуже крутої гірки при попутному вітрі )) На моєму звичному маршруті використовую від 2 до 5 включно. При сильному вітрі чи втомі - і першу та шосту.
 


  • 0

#13 кукумбер

кукумбер

    Писатель

  • Пользователь+
  • PipPipPipPip
  • 596 сообщений
  • Пол:
  • Город:Белая Церковь

Отправлено 08 Сентябрь 2017 - 21:53

Гума не мало важно.В так звані Трубки на стартах качали 10атм що макс мінімізувало площу п'ятна контакту от же і опір.Вага це легкі метали в конструкції та вісі з пустотами хоч в деяких серіях наприклад шимано взагалі і зірочка з легкого сплава але це вже не бюджетний кошторис!
  • 2

#14 freedom_01

freedom_01

    Участник

  • Автор Темы
  • Пользователь+
  • PipPip
  • 180 сообщений
  • Район:Пионерский
  • Пол:

Отправлено 09 Сентябрь 2017 - 08:38

Я колеса завжди більше 2 атм качаю. Однак скільки точно не знаю. Качаю поки рукою вони майже не стискаються.


  • 0

#15 _ПапаМожетВСи

_ПапаМожетВСи

    Новичок

  • Новичок
  • Pip
  • 4 сообщений

Отправлено 09 Сентябрь 2017 - 17:40

Отже дуже важливо мінімізувати вагу.

Дешевше і якісніше з себе скинути кілограм 5-6, ніж ганятись за грамами на обвісі.

 

Я колеса завжди більше 2 атм качаю. Однак скільки точно не знаю. Качаю поки рукою вони майже не стискаються.

І це сама найрозповсюдженіша помилка. Бо вже при 2 - 2.5 АТМ колесо "на пальцях" доволі туге. При недокачці в два рази, наприклад на колесах 700х40, маємо втрату в 4-6 км на годину. Краще візьміть собі манометр нормальний і забивайте колеса по максимуму, вказаному на покришці, для асфальту.
Я років зо три тому страждав, так званим, велофетешизмом. Зараз жеж купляю дешеву санрейсу і два цепка КМС. І вистачає десь приблизно на 4-5К кілометрів. Цепки парафіном змащюю десь раз на 250 км і відповідно змінюю цепки для рівномірного зносу. Задній переклюк міняю десь раз на 10-15К. Виходить десь 20-30 баксів на сезон.

При переході з середнього обвісу в 60-100 баксів на дешевий в 20-30 особливої різниці не відчув.


  • 2

#16 bambin0

bambin0

    Писатель

  • Пользователь+
  • PipPipPipPip
  • 596 сообщений
  • Пол:

Отправлено 09 Сентябрь 2017 - 19:17

За пару останніх років змінив до 10 велосипедів зобвісом Deore і вище. І тут якось мені потравив велосипед з планетаркою Nexus 7 на 28" колесах як в шоссерів. Скажу чесно, в ланетарку я закохався. До наступного сезону обов"язково візьму собі якийсь велосипед на Shimano Alfine.


  • 1

#17 freedom_01

freedom_01

    Участник

  • Автор Темы
  • Пользователь+
  • PipPip
  • 180 сообщений
  • Район:Пионерский
  • Пол:

Отправлено 10 Сентябрь 2017 - 08:09

Дешевше і якісніше з себе скинути кілограм 5-6, ніж ганятись за грамами на обвісі.

 

І це сама найрозповсюдженіша помилка. Бо вже при 2 - 2.5 АТМ колесо "на пальцях" доволі туге. При недокачці в два рази, наприклад на колесах 700х40, маємо втрату в 4-6 км на годину. Краще візьміть собі манометр нормальний і забивайте колеса по максимуму, вказаному на покришці, для асфальту.
Я років зо три тому страждав, так званим, велофетешизмом. Зараз жеж купляю дешеву санрейсу і два цепка КМС. І вистачає десь приблизно на 4-5К кілометрів. Цепки парафіном змащюю десь раз на 250 км і відповідно змінюю цепки для рівномірного зносу. Задній переклюк міняю десь раз на 10-15К. Виходить десь 20-30 баксів на сезон.

При переході з середнього обвісу в 60-100 баксів на дешевий в 20-30 особливої різниці не відчув.

Дякую за пораду щодо манометра. 

А вагу мені скидати тільки з велосипеда можна, бо на зріст 193см маю аж 75 кг.
У мене на сезон теж 2-3 ціпка йде. Теж по колу їх міняю для рівномірного зносу.


За пару останніх років змінив до 10 велосипедів зобвісом Deore і вище. І тут якось мені потравив велосипед з планетаркою Nexus 7 на 28" колесах як в шоссерів. Скажу чесно, в ланетарку я закохався. До наступного сезону обов"язково візьму собі якийсь велосипед на Shimano Alfine.

А який тип велосипеда у вас зараз? 
У мене зараз Sach (це стара версія фірми Sram),  і мені однозначно краще на ньому ніж на нексус 7. Діапазон дуже відчутно ширший і не такі "близькі" передачі між собою та більш рівномірна різниця між ними.
А Альфіна ж для більш агресивного катання. У неї кращий захист від пилу та води і міцніша конструкція. Вам не вистачає нексуса? Чи просто передач більше потрібно? 


  • 0

#18 ECHO

ECHO

    Прописанный

  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2 457 сообщений
  • Район:Вокзальная
  • Пол:
  • Город:Біла Церква

Отправлено 10 Сентябрь 2017 - 21:41

Опыта с планетарками нет. Использую полностью разборную кассету. За год поменял две звезды в кассете 100грн. и купил вторую цепь 320грн.за год проехал мало, около 8000км.еще плюс такой кассеты, можно подобрать удобные для себя передаточные числа.
  • 0
Каждый велосипедист вам скажет, что шея,это вынос мозга.

#19 kissel

kissel

    Активист Года - 2014

  • Пользователь+
  • PipPipPipPipPipPip
  • 11 433 сообщений
  • Район:Піонерська
  • Пол:
  • Город:BT

Отправлено 11 Сентябрь 2017 - 00:04

 

У мене на сезон теж 2-3 ціпка йде. Теж по колу їх міняю для рівномірного зносу.

Щось забагато для планетарки. Там же ланцюг має ходити значно краще, ніж на "зірочкових". У мене 10-швидкісні (deore i slx), схоже, помітно менше зношуються, ніж у Вас. Навіть на попередньому тисяч п'ять на двох ланцюгах 9шв., без якогось критичного зносу системи і касети. Може варто не економити "на заварці"? 

Мене постійно підмиває махнути свій вел (яким абсолютно задоволений) на гібрид (чи, швидше, роудбайк з флетбаром, такі інколи на олх зустрічаються, за прийнятні гроші) з алфайн11, зупиняє лише те, що цей сезон тупо профілонив (хоч і з поважних причин), і не впевнений, що й в наступному буду їздити.


Сообщение отредактировал kissel: 11 Сентябрь 2017 - 00:04

  • 0
Крім цього, я вважаю, що Карфаген "русского мира" має бути зруйнований

#20 freedom_01

freedom_01

    Участник

  • Автор Темы
  • Пользователь+
  • PipPip
  • 180 сообщений
  • Район:Пионерский
  • Пол:

Отправлено 11 Сентябрь 2017 - 08:10

Щось забагато для планетарки. Там же ланцюг має ходити значно краще, ніж на "зірочкових". У мене 10-швидкісні (deore i slx), схоже, помітно менше зношуються, ніж у Вас. Навіть на попередньому тисяч п'ять на двох ланцюгах 9шв., без якогось критичного зносу системи і касети. Може варто не економити "на заварці"? 

Мене постійно підмиває махнути свій вел (яким абсолютно задоволений) на гібрид (чи, швидше, роудбайк з флетбаром, такі інколи на олх зустрічаються, за прийнятні гроші) з алфайн11, зупиняє лише те, що цей сезон тупо профілонив (хоч і з поважних причин), і не впевнений, що й в наступному буду їздити.

Немає захисту ціпка від бруду (( А ганяю по грязюці весь час. 
Зараз у мене назбиралось десь 7 ціпків різного ступеня розрягу. Зірочки передня і задня майже не зносилися за два сезони. Думаю може пустити всі ціпки по колу не купляючи нових. А взагалі, то не міряв вже давно на скільки ціпки розтянуті. Має ж бути 12 повних звен 305 мм. Ви ж подібним чином визначаєте пригодність до використання ціпків?


  • 0




Количество пользователей, читающих эту тему: 0

0 пользователей, 0 гостей, 0 анонимных